tisdag 23 september 2008

~~ Lite nytt ... ~~

Tänkte att jag kunde visa upp kortet som jag skickade med scrap-sakerna till min Månadens Hemliga Vän.
Jätterolig swapp-idé! Man får sig en hemlig vän tilldelad. Till den vännen skall man sen plocka ihop ett litet paket med scrapsaker ifrån dennes önskelista. Sen skickar man iväg det utan att avslöja vem som är avsändaren.
Jag får i min tur ett härligt paket ifrån någon okänd person.
Super nice!Sen ett bidrag till veckoutmaningen på Svensk Scrapbooking .
Hamnade på femte plats....
Dock är jag riktigt nöjd med LO´n. Den gjorde jag när det var 2 timmar kvar till deadlinen på tävlingen...

Nu är det bäst att jag kryper i säng. Kan bli en tuff dag imorgon.

Ivan är febrig efter sin vaccinationsspruta som han fick tidigare idag = lite kinkig och mammig.

Lilla Loppan har varit upp för andra gången denna kväll/natt. Denna gång med dubbelsidigt näsblod. Bläh! Ser ut som ett slakthus i sängen... Tur att jag har tvättmaskin som kan gå dygnet runt....för det gör den.



~~ kram, Sophia ~~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar