söndag 30 november 2008

~~ Första tanden ~~

Nu ikväll kommer förklaringen till varför Ivan gnager och tuggar på allt han kommer över.
Svaret är ju lika självklart som enkelt... han får sin första tand!

Nu får jag bara hoppas att han inte är av det "bitiga" slaget. Det blir så jobbigt att amma då...

Men tänk ändå hur snabbt tiden går. Tycker inte att det var länge sen han föddes. Nu är han så stor! Springer runt i gåstol från rum till rum, äter gröt med hela ansiktet, kan sitta själv kortare stunder och nu kommer första tanden.
Jag måste passa på att fota hans tandlösa ( ännu ser man inte så värst mycket av tanden ) leende imorgon. Snart kommer han att ha ändrat utseende och då minns man inte riktigt hur söta de är tandlösa!

Nej, nu får jag inte dröja mig kvar vid datorn längre. Jag har ett scraprum som väntar på att städas eller röjas upp i...

Imorgon skall jag försöka hinna med att lägga upp bilder på några LO´s jag gjort och på två altrade adventskalendrar. Kika gärna in igen då!

~~ kram, Sophia ~~

1 kommentar:

  1. Tänk vad fort tiden går! Som du skriver - det gäller att fånga det tandlösa leendet!! Här har lillasyster fullt upp med att försöka styra händer och fötter mot munnen för smakprov. Hon dreglar som ett vattenfall och skiner som en sol = regnbåge :-)Kram

    SvaraRadera