tisdag 3 februari 2009

Denna fina utmärkelse har har jag fått av Ylwa

Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!

Ikväll vill jag ge denna award till dessa härliga tjejer...

Ulrika Wandler - en härligt rak tjej med skön stil!

Ulrica - en tjej med fler barn än jag själv har! Underbar scrappare!

Tessan - min go´a svägerska...

Helene - superduktig fotograf och scrappare!

Johanna - kreativ kortmakare och pysselträff-arrangör

Jessica - hÄnglars och stÄnglars superduktiga kortmakare...

Sussie - min DT-kollega i Handarbetas team!

Mirabyll - finns det någon mer osjälvisk person på nätet?? Toppklass!

Hoppas nu att denna fina award finner sina vägar vidare ut på nätet...

~~ kram, kram ~~
Sophia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar