söndag 1 februari 2009

~~ ..och här är några till...~~

Tyvärr fick jag ett retsamt blänk i fotot som jag inte lyckades bli av med..
Lo med min söta lilla loppa.
Brads, band och tyll ifrån dagens kalenderpaket. Rivet, chalkat och lite tårtspets samt lite chipboards. En fin bild på min Minja. Även här kommer material från kalendern. Knappar, fibers, brads och halvpärlor. Den här Lo´n knåpade jag ihop medans jag väntade på barn i simhallen...
Underbart papper ur Sweat paperstack. Spets , rub-ons och paperfrills samt en av Mirabyll´s journalingrutor.

En enkel Lo med lite rub-ons, blommor, tårtpapper, pom-pomband och ett finmaskigt grönt band. Fotot på Vilja och Ivan tog min bror, Tony, i somras när Ivan bara var några veckor gam.mal




Lilla Sötloppan med sin egna Lille Mojsendojs. Lite Basic Grey-papper, ric-racband och bitar från ett bakgrundspapper med julord från Mirabyll.


Håll till godo...
~~ kram, Sophia ~~



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar