måndag 2 mars 2009

~~ jag har vunnit! ~~

Jag hoppade på Tant Scrappa´s tävling poängjakten.
En rolig tävling där man köper sig ett tävlingskit och sen har en månad på sig att skapa med det materialet. Man får sen poäng för det man använder ifrån kitet. Ex så får man 1 poäng per papper man använder ifrån kitet.
Efter det så tillkommer en omröstning och en viss poäng delas ut till den med flest röster och sen lite färre poäng till nästa och nästa..
Just det här kitet innehöll 7 papper från olika tillverkare, ett ark rub-ons med text och alfabet, 3 knappar, 2 pins, 6 pärlor, 2 band och 2 brads. Sen är det helt valfritt om man vill lägga till eller dra ifrån material.
Som mest kunde man få 31 poäng genom material-användningen och där fick jag full pott! Men döm om min förvåning då jag insåg att jag inte bara hade full pott på poängen utan även fått det på omröstningen!
Tack snälla ni som röstade på min LO! Det gör mig alldeles överlycklig och rörd.
Jag lade till massor av blommor. En del är virkade av min svärmor Marianne . (världens bästa! )
Sen vräkte jag på med spetsar, charms, rivet och ruggat papper med myyycket chalk på kanterna, lite Mirabyll-stuff som biljetterna och underbar-kortet.
Använde mig sen av min härliga Slice för att skära ut ordet angel och de fina bladen.
Vilken underbar maskin Slicen är! Har du ingen innan så kolla upp den. Den är klart värd att satsa på. Handarbeta säljer den till ett otroligt bra pris... ; )







Tack för att DU tar dig tid att kika in här hos mig. Jag blir väldigt glad om du vill lämna en kommentar eller två innan du tassar vidare ut på nätet....
~~ stolt som en tupp! // Sophia ~~



6 kommentarer:

  1. WOW!!!
    Denna måste jag bara få se IRL!!!

    Kanske du vill vara med och tävla i min blogg också, men då vinner man bara en ring!

    SvaraRadera
  2. Fårstår att du vann vännen....den är helt underbar!!! Men så har du ju en ovanligt söt fotomodell oxå :)
    *kram*
    Ylwa

    SvaraRadera
  3. Äntligen uppdaterad blogg. Jag vet att du har mkt att göra....men jag vill ju se allt fint du gör...*L* Nyfiken som man är...hihi.
    Du är så duktig Sophia, suerfina LO.
    Bamsekramar till dig

    SvaraRadera
  4. Åh, så underbar!! Måste bara komma igång med scrappandet igen, har haft en alldelses för lång svacka:(. Tack för titten på min blogg förresten, och välkommen åter!

    SvaraRadera
  5. Den är jättefin- grattis! Förstår verkligen att du vann!!! Håller med Ylwa om att fotomodellen är så SÖT- men så är han ju min gudson också!!!!!
    Du har verkligen blivit suverän på "shabby"!!
    Kramar från hon-du-vet-där-bort-i- skogen-med-hål-i-golvet!

    SvaraRadera
  6. Grattis får man väl säga då! Riktigt snyggt resultat måste jag medge. =) Kram / bror din

    SvaraRadera