måndag 16 mars 2009

~~några Lo´s som väntat...~~

...väntat på sin tur att visas upp här i bloggen.
Först ut är Ivan - vår Lille Skrutt!. Alltid glad som en lärka, nyfiken och lätt att älska.
Här ligger fokus på journaling. Har skrivit ett "brev" som jag sen skjutit in bakom fotot. Valde att ta upp färgerna i fotot och njuta av det färgstarka. Mina goa tjejer...!
Här har jag bara lekt fram lo´n utan att planera i förväg. Varken val av färger eller dekos... Älskar fågeln som är utskuren med Slicen.
Gillar det lite busig resultatet och att fotot smälter in så väl färgmässigt.

Ömhet! Visst utstrålar fotot ömhet? Här har jag scrappat en förstoring i 20x27. Det är alltid en utmaning i sig...det går ju inte att få plats med så mycket mer än själva fotot menar jag!

Den här tavlan scrappade jag på uppdrag av min svärmor. Fotot föreställer henne och hennes bror. Ett riktigt hedersuppdrag, som jag är stolt över att fått göra! Dessutom renderade den mig ett dt-uppdrag...!
Ramen kommer ifrån IKEA och är djup. Man kan lätt få plats med tjocka dekorationer.
Jag har dock valt att hålla mig till det lite enklare...
Även blommorna är ifrån IKEA. Ett kanon-köp! En stoooor hortensia- ( eller hydrangea..)kvist fullproppad med fina blommor! Priset...19:- Som sagt... Ett fynd.




Jag har chalkat litegrann på blommorna för att de skall smälta in bättre.


Tack för titten. Lämna gärna en kommentar efter dig...
~~ godnatt! Sophia ~~



5 kommentarer:

  1. Vad snygga Lo:s! Gillar alla men mest det med förstoringen!

    SvaraRadera
  2. Underbara alster!
    Fotona är så vackra, speciellt det där med ömheten. Superfina!
    Smart att fynda blommor på IKEA, måste jag tänka på nästa gång jag har vägarna förbi, tack för tipset!

    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  3. Åhhh vilka underbara skapelser du har gjort. Du är verkligen skapt för detta! Det ligger en go värme bakom varje LO. Du...GRATTIS till 1;a priset i lördags...!!!
    Må så gott, kramkram

    SvaraRadera
  4. Oj helt underbara alster har du gjort och vilket blomfynd du har gjort :D Ramen var helt underbart vacker och det är klart att DT-platsen var din som i en ask ;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Hej gumman!

    Oj vad många fina alster. Gillade tavlan, den var väldigt vacker.

    Blir scrap-sugen men allt har sin tid.

    Attans...jag var ju på ikea idag...att jag inte kikat in här först då för det braiga tipset.

    Kram påre.

    SvaraRadera