torsdag 2 april 2009

~~ min debut som DT...~~

Vill bjuda er på den Lo som jag gjort som första DT-uppgift för Handarbeta.
Fia har varit så snäll och skickat en hel drös med underbara papper. Bla dessa från My Minds Eye´s nya serie BellaBella. Helt underbara och lättscrappade!Jag har provat på att knåpa ihop egna små rosor av prima-blommor. Lite småpyssligt,men rätt lätt och snabbt.
Skrev även ut en egen kalender på ett av de mönstrade papprena. Tycker det blir så fint när alla papper matchar.
Annars så har jag rivit och chalkat rätt rejält. Lite vacker spets, några små charms och pärlfloss...mmm. *me like*



Vill du veta mer om materialet så kika in här!
Hoppas att du fick lite inspiration nu.
~~ kram! Sophia ~~



5 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅ vilken underbar LO. Vad skoj att få se ditt härliga foto på dig å barnen.
    Jag scrappade faktiskt en lo igår som jag blev rätt så nöjd med. Men jag h ar massor kvar att lära om jag ska bli så duktig som dig.
    Trevlig helg

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är underbart duktig. Jag är imponerad av dig, Puss

    SvaraRadera
  3. Helt underbar med den färgkombon och alla blommorna ♥

    SvaraRadera
  4. Snygg som alltid! Du verkligen blommar med "shabby"stilen!
    Kram från Suss

    SvaraRadera
  5. Åh den är helt underbar!!!

    SvaraRadera