onsdag 27 maj 2009

~~ liten sneak-peak ~~

Idag har det varit en "sån där dag". Ni vet som Farbror Melker sa... " Denna dagen ett liv! "
Ibland blir det bara liiite för mycket...av allt.

Jag hade tänkt fixa och dona en hel del idag...men se tji fick jag!
Redan före lunch ringde Stina från skolan och meddelade att Isak var vissen. Inte mycket att göra, bara att åka och hämta hem den stackars sjuklingen.
Sen har det varit något heeela tiden. Om jag säger så här...två sjuka barn ( båda med förkylningsastma), ett barn som varit sjuk och nu mådde bättre = klättrar på väggarna, en frisk och glad kille som vill hitta på ALLT, sen två fnissiga tjejer som dessutom skulle iväg på träning och behövde skjuts.....lägg sen till ett möte på skolan på kvällen...lite allmänt stök hemma ..och ... min tur att publicera DT-alster.

Hmmm...får ni ihop ekvationen? Lite körigt emellanåt.
Orkar inte blogga med en massa bilder nu, utan ger er en liten sneak-peak på min LO jag lagt upp i Handarbetas blogg nu ikväll. Kika gärna in här för fler bilder.

~~Sov gott! / trött Sophia ~~

4 kommentarer:

  1. uuunderbart vacker LO...
    Älskar detaljerna som spetsen och den lilla rullen. :D vackert...

    Men om du inte orkar ladda upp bilder kan du ju bara kopiera ditt inlägg från handarbeta och sedan klistra in det i din egen!! :D

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Rackans vad mycket du "ska" hinna med! Tagga ner och ta det som det kommer (I know - lätt att säga, svårt att göra!) *ler*
    Det är inte alltid så kul med sjukfriska barn, men förhoppningsvis är de snart tillbaka i skola/dagis!

    Ska kika in på ditt DT-alster sen, men "måste" (ser du - där kom det igen!!) kika vidare på min bloggrunda först!

    Btw - Du har något att hämta i min blogg! *ler*

    Ha de bäst tjejen!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  3. Glömde ju... *virrpanna* Du har ju både en sak OCH en utmaning att hämta i min blogg!

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas att de piignar till snabbt så du får ett lite större andningshål för dig själv.

    LO:n är supersnygg, har kikat inne på Hanarbetas sida.

    Kram

    SvaraRadera