fredag 8 maj 2009

~~ Not so ugly ~~

Ja, det är titeln på en Lo om Ivan. Han har på något vis fått en hel del ugglor ...både på kläder, väggar och självklart även scrappade på Lo´s...

Den här Lo´n gjorde jag på Handarbetas träff. Vi dt´s hade bestämt oss för att scrappa utifrån samma skiss. När jag skulle sätta igång med den så råkade jag kika på klockan och inse att det var mycket hög tid att sätta igång med bingo-utmaningen.
Det var då 17 minuter kvar innan deadlinen... Hmmm...tänkte jag. Fixar jag att dels scrappa utifrån en skiss och sen vara med i bingo-utmaningen och altså välja 4 saker som måste finnas med på Lo´n... Sagt och gjort, det var inte mycket tid till att tveka.
Bara till att sätta igång. Jag valde en rad med följande saker : något jag fått idag, charms, overlay och dymo.
Hur det gick...? Jo, jag snabbade mig ordentligt och lyckades faktiskt få till den här Lo´n i tid.
17 minuters-Lo! Det ni!!
Behöver jag tillägga att jag blev grymt nöjd med den? ; )
Liten detaljbild på de fina blommorna och den söta stjärn-charmen.
Sen hann jag oxå med att göra denna enkla Lo. Bara ett fint papper, lite akrylfärg, thickers och lite handskriven text.
Älskar detta fotot på min äldsta kille, Isak. Han är så fin! Och omtänksam... han kommer ofta med små buketter som han plockat till mig. I helgen som var, kom han med en handfull med påskliljor. Helt underbart!

Nej, nu är det nog bäst att jag kommer isäng. Barnen vill nog ha en pigg och glad mamma imorgon = )
~~ KRAM på er! Sophia ~~




2 kommentarer:

  1. 17 minuter??!!!?? Shiet, vad grym du är! För de är ju göööörsnygga!
    Så fina upplägg och vackra toner!

    Tack för RAK:en tjejen! Blev superglad! Och helt rörd för att du ville skicka till just mig! Tackelitacktack!

    Ha de så underbart!
    Kraaaam / Angelica

    SvaraRadera
  2. Vilken liten goding!! Korten är superfina...

    Lon är förstås inte fy skam den heller, och jag gillar ugglor!

    Kram och hoppas du får en go helg!

    SvaraRadera