måndag 18 maj 2009

~~ Poängjakten går vidare...~~

Ja, nu ligger bidragen i fjärde deltävlingen i Tant Scrappa´s tävling Poängjakten uppe i hennes blog.
Alla som vill kan vara med och rösta. Gör gärna det du med. Känns roligt om det blir många röstande... = ) Bara till att klicka HÄR.
Den här gången fick vi ett fullmatat paket med 2 cardstock, 5 mönstrade papper, ett grovt garn, en brodyrspets, en bit tyll, ett hjärtformat gem, 6 minirosor och en ....DAMSTRUMPA !

Jösses vad det blev till att klura den här gången! Jag ville ju verkligen få med allt på LO´n. Det har jag ju lyckats varje gång förut.

Efter myyyyycket klurande och plockande fram och tillbaka med grejerna, så började jag så smått klippa lite i papprena i onsdags. Hann tyvärr inte så värst mycket den kvällen ( hade pysselkväll för mammorna på dagis! ), men tänkte fortsätta i torsdags.
Men se tji fick jag! Inte förrän klockan 22.00 på fredagskvällen fick jag en ny chans att scrappa.
Och då "brann det i knutarna"....senast 23.59 samma kväll skulle det vara inlämnat!

Det gick....och jag blev faktiskt riktigt nöjd med den oxå...
Kika som sagt var gärna in i Tant Scrappa´s blog och kika.
Nu är det dags att åka och hämta Liam på kyrkis...

~~Kram! Sophia ~~

1 kommentar:

  1. Gud vilken "jobbig" utmaning! Måste man ha med något av varje grej liksom?
    Kikade in på bidragen och jädrar vad finurliga scrappare det finns! Vilket är ditt bidrag då? Har mina aningar, men det är svårt eftersom de flesta är riktigt grymt fina och i samma sorts upplägg... Hmm, får klura lite till!

    Ha de bäst tjejen!
    Kraaaam / Angelica

    SvaraRadera