lördag 20 juni 2009

~~ Vilken fin award!! ~~



Se här vilken fin award jag har fått av goa Angelica/Dolliver!
Den gör mig verkligen glad och stolt! Den säger ju att det finns något i min blogg som andra gillar. Både att läsa och att få kika på.

Såå, det är med glädje och stolthet som jag tar emot Angelica´s alldeles egengjorda award!
Nu vill jag skicka den vidare till några härliga tjejer som ger mig en hel del härliga stunder vid skärmen.....= )

Katja
Sådär ja! nu har jag lagt till en del fina bloggar att besöka...
Hoppas att de blir lika glada som jag över den här fina awarden.
~~KRAM! Sophia ~~

2 kommentarer:

  1. Tack vännen!! Vad glad jag blir.
    *kram*
    Ylwa

    SvaraRadera
  2. Åh tack vännen! Vad glad jag blir och tack för din fina kommentar i min blog.
    Kram
    Anna

    SvaraRadera