fredag 18 september 2009

~~ Ikväll är det premiär...~~

....för min allra första tutorial någonsin!

Jag har knåpat ihop en liten tutorial för stampARTic´s räkning och den kommer att publiceras i deras blogg senare under kvällen.
Känner mig både lite stolt och nervös över hur den kommer att tas emot : )

Jag bjuder er nu på en liten sneekpeak inför kvällen... hoppas att ni kikar in på stampARTic... och kanske även lämnar en liten kommentar efter er!
Det vore såå roligt att veta vad ni gillar det här. ~~ KRAM! Sophia ~~

1 kommentar:

  1. Hej igen...tack så mycket *rodnar*
    Tyvärr så kan jag inte denna helg...massor av annat denna gång, men det kommer ju fler tillfällen. Saknar alla pysselgalna fejs nu när man inte e hos Mians längre...men nån gång måste vi ju ses, eller hur?
    Ha så skoj och fota mycket så kikar jag in här till veckan så jag får känna som om jag va med på ett litet hörn.
    kramkram

    SvaraRadera