söndag 4 oktober 2009

~~ Jag har fått en superfin award! ~~

Den här fina awarden låg och väntade på mig i Essmo´s härliga blogg. Kan glatt säga att jag blev både glad och överraskad! Tusen tack Karin! ( Pst...jag har inte glömt bort din KAOS-award...har bara haft lite ont om tid att göra färdigt den, men den kommer...! )

Med awarden följer en liten utmaning... man skall skriva tio saker om sig själv.

Såå...här kommer lite saker som ni kanske inte visste om mig.... ; )

  1. Jag är stolt storasyster till 3 bröder och en syster.
  2. Jag är PepsiMax-beroende. ( Minst en 1,5l-flaska om dagen )
  3. HATAR verkligen att handla skor!
  4. Gillar verkligen inte att köra bil inne i Stockholm...
  5. Har prao-at på en modell-agentur ( en hel livstid sen...men ändå...! )
  6. Har bott granne med Lasse Åberg i ca 10 år... mina föräldrar gör det fortfarande.
  7. Älskar att cykla, men har knappt gjort alls de senaste åren.
  8. Är duktig på att organisera och strukturera.... dock inte min scraphörna...där råder kaos!
  9. Bor i ett hus som jag och maken ritat själva och sen byggt.....
  10. ....önskar att vi hade tänkt till lite bättre vad gäller tvättstuga... nu är det liiiite trångt! ( men vem hade anat att jag 10 år efter jag byggt huset skulle ha 5 barn!! Inte jag iallafall.)

Ja, då vet ni lite mer om mig, haha. Klassificeras väl som onödigt vetande....eller hur!

Men det är alltid roligt att lära känna de man smyger runt i bloggarna hos. Nu är det min tur att skicka awarden vidare...

Jag vill gärna veta lite mer om dessa tjejer och skickar dem awarden/utmaningen:

Mathilde

Ulrica / Mysmumlan

Camilla

Och min nya dt-kollega Malin / Majamelon

Ha det så gott i höstrusket!

~~ KRAM! Sophia ~~

3 kommentarer:

  1. Den ska jag hoppa på nästa gång jag gör ett inlägg =D Gillar såna där utmaningar! Man får tänka till lite och sedan börjar det att hagla in konstigheter ;P
    Granne med Lass Åberg? Det ar som sjutton =D Han gillar jag skarpt!! Vi har en vän som ser ut som honom nästan på pricken!! ;P

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Naturligtvis får du lifta! Du föresten - kommer du till Enköpingsträffen?
    kram ylva

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken rolig utmaning! Vad svårt det var, men tror att jag har fått ihop 10 saker som kan visa lite vem jag är :)
    Och vad häftigt att ha ritat sitt eget hus, nästan lika häftigt som att också ha byggt det!!
    Kram på dig!

    SvaraRadera