onsdag 25 november 2009

~~Trots svininfluensa ...~~

...i familjen. Alla fem barnen och dessutom maken, har fått den beryktade och oönskade svininfluensan. Dagarna känns totalt upp-och-ner. Vi vänder på dygnet, sover när det går för hosta och feber.


Idag har de varit sjuka i 6 dagar... hoppas det snart är över!


Men, idag fann jag en stund för mig själv. Snabbt upp till det ûberstökiga scrap-rummet och fram med grejerna. Resultatet kan ni se i Handarbetas blogg om ni är nyfikna.
Nu skall jag tebax till "sjukstugan"!
Ha det bäst! Hoppas ni håller er friska....!
~~Knorr på er!~~
Sophia

5 kommentarer:

  1. Ojdå kämpigt! Skickar ett krya på er till alla! Skönt du fick lite scraptid i alla fall. Det behöver man!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Huga så jobbigt för alla. Hoppas verkligen att det går framåt. Men det är en jobbig influensa vad jag förstått.
    Sofia Tusen tack för en trevlig kväll med din teknik som du lärde ut till oss virriga tanter.
    Ha det gott alla i familjen.
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera
  3. Usch fy tvi och blä!! Jag liiiiider med dig!!! Inte alls kul när så många åker på den. Hoppas att det snart ger med sig...

    Tänkte fråga snällt (lägger huvudet på sned och blinkar frenetiskt med ögonen) om man kanske kunde få länk till beskrivning av den mycket läckra julkul du vikt/gjort som du visar i Handarbetas blogg. Pleeees?

    Stor styrkekram till dig!

    SvaraRadera
  4. Tack så jättemycket för att du var med och förgyllde scrapträffen igår! Ser fram mot våra framtida projekt ;)

    SvaraRadera