fredag 28 maj 2010

Avslutat kapitel...

Hej, hej...!

Ett avslutat kapitel. Ja, så skulle man nog kunna säga om mitt beslut idag.
Jag har tagit beslutet att avsluta mitt dt-uppdrag för Handarbeta. Det är verkligen med blandade känslor som jag gör det, för jag har trivts rätt bra i det teamet. Vi har haft ett väldigt fritt skapande och fått generöst med material att skapa av.
Trots det så kände jag att det var dags att gå vidare ... Tror inte egentligen att man skall vara dt åt ett och samma företag alltför lång tid. Man kan behöva nya utmaningar för att fortsätta att utvecklas, och butiken kan behöva få in någon ny som skapar på ett nytt och fräscht sätt.

Jag hoppas nu ändå att jag kommer att kunna fortsätta att hålla kontakten med mina underbara, supergoa dt-kollegor. Önskar er allt bra i ert fortsatta skapande för Handarbeta!


Nu skall jag gå och skölja ur hårfärgningsmedlet... tyckte att det var dags att bli lite eldigt röd igen! Det kommer att bryta av så snyggt mot alla turkosa toppar jag skaffat, haha!

Ha det gott allesammans!
~KRAM! ~
Sophia

2 kommentarer:

  1. Det blir en stor förlust för Handarbeta, men det blir inte bra för någon om man stannar kvar när man känner så. Och du, ditt röda hår är bara för härligt!

    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Säger som Helén, en stor förlust för Handarbeta. Att du snart sitter som DT någon annanstans tvivlar jag inte alls på ;)

    SvaraRadera