onsdag 12 maj 2010

Forget me not....!

Hej allesammans!
Hur mår ni i vårvädret? Visst är det väl underbart att våren och värmen äntligen verkar ha letat sig hit till Sverige!!

Idag tänkte jag visa er ett kort som jag gjort för Handarbeta´s räkning.
Jag har använt mig utav MajaDesign´s läckra papper ( som jag inte kan få nog av... ), lite blommor och blad samt den suuupersöta elefanten.

Tyvärr upptäckte jag, efter att ha målat och monterat mitt kort, att elefantstämpeln var slut i butiken... så kan det vara ibland... ; ) Jag har målat med distresser. Jättekul och kreativt! Behöver nog träna en del till på det ... ; )


Vill ni veta mer om exakt vilket material jag använt så kan ni kika HÄR..
Nej.. nu skall jag försöka vara lite social oxå.
Ha en fin dag!
~KRAM! ~
Sophia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar