söndag 23 maj 2010

Mmmm....jordgubbar!

Hej allesammans!

Hoppas att ni har haft en fin helg med mycket sol och värme .
Här har det varit rätt skapligt. Varmt och gott... och sommarkänslorna vaknar.
Maken har börjat fylla vår bassäng med vatten och några av barnen har redan hunnit på sina första dopp!

Idag tänkte jag vis er ett enkelt kort som jag gjort med en underbart läcker stämpel ifrån min väninnas, Lena Larsson´s, stämplar - Frejastämplar.

Lena var generös nog att ge mig en av sina egna stämplar sist vi träffades. Faktum är att jag fick välja mellan flera vackra stämplar och det var svårt! Men tillsist bestämde jag mig för den här användbara sötisen. Jag har målat motivet med distresser och vattenpensel och sen lagt ett lager glossy-sccent över de söta bären. Ville få en fräsch och frestande känsla.

Textstämpeln fyndade jag i en Rea-låda hos Inkywings för några veckor sedan. Såå användbar!

Nej hörrni... solen lyser ute... jag tänker avsluta nu och gå ut och få lite färg på nosen!

Ha det gott!
~ KRAM! ~
Sophia

1 kommentar:

  1. Tänk att min stämpel kan bli så fin när du målar den.
    Och ett så fint kort.Tack
    kram /Lena

    SvaraRadera