torsdag 17 juni 2010

En karuselltur....

...gör ingen sommar!

Hej allesammans!

Idag blir det ett mycket snabbt inlägg. Tänkte att jag skulle visa er vad jag gjort till Scrapptorget på temat Sommar.
Det blev en mycket färg-glad och livlig LO. Inte alls en typisk Kurrebo-LO, haha. Men det var så jag kände mig igår... färg-glad och livlig... och då speglade det av sig i mitt skapande. LO´n handlar om mitt och ungarnas besök på Skansen förra sommaren. Vi hade en underbar dag, fylld med pic-nic, lekar, bus, karusellåkande och , förstås, en massa fotograferande!

Har ni möjlighet att besöka Skansen i Stockholm så gör det! En helt underbar plats at gå och strosa med barnen. ...och massor med fina ställen att fotografera barnen i olika miljöer ; )
Här kan man se papper ifrån bl a Freja Skapargården, månadens sponsor av månadstävlingen på Scrapptorget. Blomman har jag färgat in med distressdynan " dried marigold" för at bryta av bättre mot de övriga starka färgerna.


Jaa...jisses så mycket olika färger, former och mönster jag lyckades klämma in på den här LO´n, haha. Verkligen inte min vanliga stil... men roligt hade jag!

Ahhh... den söööta lilla fågeln är en Tim Holtz-stämpel. Kan garantera att den blir flitigt använd framöver... ; )
Det var allt jag hade att bjuda på för tillf'ället.... men kika gärna in snart igen... Kom just på att jag faktiskt helt glömt bort att blogga om månadstävlingen på Scrapptorget...! Såå slarvigt!
Det är ju ändå jag som håller i den den här gången... = )
Men det får vänta till kvällen. Nu skall jag ut i solen ihop med mina barn....
Ha det gott!
~KRAM! ~
Sophia

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig somrig LO!!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    En award du har fått av mig.. vassego´! Se min blogg...

    //Zingo

    SvaraRadera